tisdag 22 mars 2011

Lite svammel...

Ska testa såna här MBT skor, det finns som med det flesta träningsgrejer en djungel av dem. Men jag läste en artikel i aftonbladet där det testats att gå och hur de funka i aftonbladet. Och jag surfarde runt och de fanns ju på flera ställen och den som söker den finner också till ett bättre pris.
Idag ska det bli premiär att testa, lite spännande faktiskt och perfekt nu när man börjar sikta våren.

Igår så var jag tvungen att ta fram måttbandet för flera dagar har jag reflekterat att sambons tröjor blivit så stora och hör och häpna midjemåttet har minskat 8 cm och det är ju inte så konstigt att t-shirtarna börjar fladdra över magen då. En super uppmuntran för den senaste veckan så har det vart mycket jidder om pizza och hamburgare, från hans sida. Pizza snacket tog jag ner i fredags då jag lagade till en LCHF pizza som han ansåg smaka precis som hemlagad pizza vi gjorde förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar