måndag 14 februari 2011

Nedräkning har börjat

Måndag igen och fyra arbetsdagar kvar innan det bär i väg till värmen. Ska bli super nice att få mysa med sambon i två hela veckor, BARA vi två!
Något vi absolut inte är bortskämda att ha ledigtid utan att någon av barnen eller jobbet är inblandat.
Så det ska bli strandliv och njutning på hög nivå! Längtar!

Kan informera att köttfärsrullen som jag la in på recept i fredags var urgod och blev en riktigt god middag, jag valde att ta mer köttfärs i den vilket gjorde att den räckte till lördagens middag också! Praktiskt.

Vägningen i morse var ju ingen höjdare och egentligen inget resultat att notera men dock ändå ett minus men väldigt lite -0,2 för min del och för sambon så blev det ett minus på -0,6 kg.

2 kommentarer:

  1. hello!! härligt med nedräkning, lite avis är jag ju för s**an vad kallt det är här. Gillar inte alls :( . Kul att höra att det blev en höjdare, sånt är extra kul eller gott ;).

    många kramar

    SvaraRadera
  2. ladynienna - Absolut, jag älskar ju testa nya recept och blir så nöjd och belåten när de funkar och är uppskattade av middagsgästerna. Allra helst mina kinkblåsor! :)
    Kram

    SvaraRadera