onsdag 26 januari 2011

Muskelpass

Tisdag igår och då var det dags igen för ett muskelpass, denna gång la jag på mycket mer tyngd på stången när jag jobbad med ben och rygg så musklerna fick sig en rejäl igenomkörare samtidigt som pulsen var hög i takt med musiken. Ledaren på passet är så grymt peppande och härlig att man bara pressar stången i ren vilja! Härligt!

Och idag så är det dags att svänga på höfterna igen, ett svettigt zumpapass står på schemat.
Vilket är så otroligt roligt fast svårt måste jag säga, kordinationen är inte den bästa men trots att det ofta blir fel och missar så är det så otroligt svettigt och pulshöjande, samtidigt som det ger en riktigt energikick.

Men man känner sig allt annat än smidig och sexig när man försöker rulla på höfterna, säkert mer ett stort skämt. Men herregud Rom byggdes ju inte på en dag.

5 kommentarer:

  1. Heja dig!!

    Kikar in och ser så du har det bra! Har inte glömt bort dig kära häxa!

    Jag också håller på med och tappar mina extrakilon, går det att skylla på att det är mammakilon fortfarande? *fniss*

    Kramar om en kär veteranbloggare!

    SvaraRadera
  2. Hej Witch!
    Ja Kojiki har gjort det fint och är väldigt lyhörd för vad man kan önska sig.Jag är så tacksam för det hon gör för mig.

    Nu när jag kommit in med det här att scanna tycker jag det är så bra för man ser hur mycket
    man handlar för också.Här är det bara ett kort man tar scannern med och vid betalningstället
    annars betalar man med rena pengar eller Visakort.

    Ja i dagf har varit ettv trist väder,sambon har varit hos sjukgymnasten idag och det går frammåt.
    Sen hämtade han mig för jag mådde inte så bra när han skulle dit.Men det lugnade ner sig sen så vi var ute en sväng kolla TV och så och sen satt jag i sådan massagestol jag pratade om häromdagen.Men de går ju på ca: 3000 kronor.
    Det är så mycket man vill ha så det gäller att ta det viktigaste.Helst skulle jag vilja ha en madrass i sängen som masserade hela ryggen,men det vet jag inte om det finns.
    Hoppas din dag har varit bra.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Nikks - Halloj!!

    Inte lätt att hålla reda på mig jag som har vart en sån flexibel bloggare, lite här och lite där och inte alls under en tid.

    Klart det går att skylla på mammakilon, du är väl mamma fortfarande???? *blink*

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Agath - Vi har världens underbaraste massagestol här på jobbet, det är som en super big fotölj med inbyggd massage för i stort sett hela kroppen, man kan vicka tillbaka stolen och ligga om man vill, det är inbyggd värme och ja det är så underbart att när man valt relaxmassage kan man somna. :)
    En sån skulle du ha.... företaget hyr den men jag tror den kostar kring 30 000 kr!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Witch!
    Den del jag pratar om är en dyna som man sitter i för 3000 kronor,vad det sen hade kostat om man
    köpt stolen också,vet jag inte men jag vill ha för den var så otroligt skön särskilt i ländryggen och uppe på axlarna precis där jag har ont.Jag provade en som vibrerade i sätet också,men den tyckte jag var obehaglig.
    Kramar

    SvaraRadera