torsdag 23 februari 2012

Det rullar på....

Är inte alls så att jag givit upp eller lagt ner LCHF snarare tvärtom det är helt enkelt en livsstil som familjen tagit till sig och det bara rullar på helt enkelt.
Har till och med hunnit med en solvecka på Furtventura och njutit lite av solen och en fantastik buffe på hotellet, vilket är så praktiskt för man kan plocka helt enkelt det som man vill ha och behöver inte krångla till det när man ska beställa genom att ta bort eller lägga till någonting,
Funderar lite på att testa och baka semlor, det är någonting jag egentligen inte är så förtjust i annars, men vem vet kanske en á la LCHF skulle förändra min åsikt.
Vi får se vad orken och lusten ger efter jobbet i kväll

4 kommentarer:

  1. Hello....tänkte väl att jag mindes rätt, att du inte var lika galen i semlor som mig ;)De är ju så magiskt goda....men dock är jag inte så sugen att jag inte kan låta bli dem :D...kram<3

    SvaraRadera
  2. Helt riktigt, minnet är bra :) Och precis vad jag minns så var du hel galen i alla sorter och varianter... men vad bra att du kan låta bli dem, för de är iaf inte så goda, tro mig ... hehehe... Kram <3

    SvaraRadera
  3. hahahahaha hmmm känns dock som du är lite partisk i den frågan :P ......kram <3

    SvaraRadera
  4. Ladynienna - Nähe ;) det menar du inte hahah.....

    SvaraRadera