tisdag 15 februari 2011

Brrr..... nu biter det i ordentligt

Minus 28 grader i morse när man tog sin morgonpromenad till jobbet och jag är nästan säker på att jag såg en isbjörn...... eller kanske inte men det kunde mycket väl ha vart en så kallt var det. Trodde faktiskt ett tag att jag drömde att jag var i nordpolen, men jag misströstar inte för nu är det bara 3 dagar kvar tills man åker till värmen.

Hoppas alla hade en mysig och trevlig alla hjärtans dag, för det hade jag. Sambon överraskade med röda rosor, han brukar vara lite dålig på komma ihåg såna saker så det var extra trevligt just därför.

Idag blir det nog att hålla sig inne och börja packa, det blir inget muskelpass i dag har känt av knäna och nu de senaste veckorna och jag tänkte nästan prova att avstå från ett pass för att se om det kan vara det som gör att jag får ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar