fredag 28 maj 2010

Ingen rast och ingen vila, häxan gnor och fort ilar

Man kan lungt säga att man är ständigt på väg någonstans just nu, det är full rulle och om någon timme så pyser sambon och jag iväg mot Orsa, har förberett och fixat nu så det känns som att man kommer somna på studs i samma ögonblick som man sätter sig ner och pustar ut....

Lite typiskt kan man säga, att det alltid ska vara så att man håller på att fixar in i det sista, trots att man försöker vara förutseende och förbereda.
Men förhoppningsvis så kanske det kan bli en trevlig och bra helg,och kanske till och med lite tur med vädret!

Önskar alla en trevlig och fin helg!

3 kommentarer:

  1. Herj Witch!
    Så nu dra ni åsta till Orsa,
    Ha en trevlig helg.
    Och var rädda om er.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Witch!
    Hur har du det efter Orsa?
    Har du sett jag fått upp ångan ordentligt
    idag....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Witch!
    Ja jag känner jag måste,och det gör ju inget om det tar ett
    par timmar tycker jag.Ja vi får ju se hur det blir med de nya
    skorna,hoppas de inte ska skava som dessa vinterskor gör.
    Du kommer alltid att ligga ett steg före mig.*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera