onsdag 12 maj 2010

Fördriva demonerna

Det finns inget hälsosamt eller uppåt med det här inlägget alls utan det känns bara som hela huvudet är fullt med snor och det vill aldrig ge upp.

Det är inte ens positivt med soligt väder måste jag säga för kommer man ut i solen så blir snorandet ännu jobbigare och man nyser av solen ljus....

Nej, jag har ingen allergi utan det är bara en eländig bacill som helt enkelt bestämt sig för att häckla mig i år, jag tror han står bara och väntar på att jag ska känna mig laddad och frisk så hugger han sina eländiga tänder i mig!

Nu är jag ledig i 4 dagar och jag får väl ägna mig att försöka änga mig åt fördrivningar av de elaka demonerna som retas med mig och kurera mig istället för att njuta av ledigheten och röra på mig!
Med andra inga positiva ord från Witch alls idag, önskar er en trevlig och fin helg nu hoppas vädret och hälsan är med er!

2 kommentarer:

  1. Hej Witchgumman!
    Nu när du är fri från jobb får du kurere dej
    så du blir kry ganska snart hoppas jag.
    Jag fick erfara att det var helg när jag ringde till Hembakat för att efterlysa min duk,då gick de vid 12,00 och är fria i morgon sen orkade jag
    inte lyssna mer,så jag lade på luren.
    Kramar om en snabb tillfrisknande.

    SvaraRadera
  2. Hej Witch!
    Hur går det med din förkylning,
    har du dråsat dit ordentligt eller?
    Jag önskar dej en så bra Fredag och
    helg du kan ha.
    Kramar

    SvaraRadera