tisdag 27 april 2010

Min modell

Det här är egentligen ingen rättvis bild, den här modellen är mycket snyggare och ser betydligt bättre ut än vad den här soffpotatisen ser ut, men det ger ändå en bild av att det inte handlar om några jätte stora förändringar. Dock så visar inte den virituella modellen problemet, som sitter rund midjan, dvs man har samlat på sig lite där. Och lite på höfterna och lite... här och lite där.....

Modellerna som jag la upp där uppe kan ni hitta på här --> Klicka på länken och sen på "Create a look" där kan ni välja meter och sen lägga in era resultat och sen hur ni skulle vilja ha det före efter, bara höger klicka och spara modellen sen, går oxå att spinna vidare och sätta på modellen kläder och så....

4 kommentarer:

  1. Ja du Witch,vem hade inte önskat sig en sådan figur?Men nu får man dras med de kilo mann har tills man arbetat bort dem.Men just nu är det toppen på ett isberg,tycker jag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Agath - Så är det, har man syndat och haft för gott leverne så får man dras med det eller straffas för det genom att jobba hårt!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej Witch!
    Jo jag har nog sovit gott tills sambon
    var och duschade i natt,men trots det så
    somnade jag om efter en stund.
    Ja i går var jag så trött så jag glönde vi skulle ha hörlurar till TV:n men man kan
    få sig en hjärnsläpp ibland.
    Hur det blir med min promenad vet jag inte
    för här regnar det.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Agath - Skrev just om det här med vädret, hur duktiga vi är att ursäkta oss för att man inte kan röra på sig när det tex regnar....

    För ett år sen hade jag inte brytt mig alls om vädret, men nu finns det tusen ursäkter....

    Kram

    SvaraRadera