fredag 23 april 2010

Impulsköp

Vet inte om man kan anse att det här är det bästa sättet att gå från soffpotatis till hurtigsbulle? Men på något sätt inbillar jag mig att det ändå är ett steg i rätt riktigning, tiden som soffliggare med en hälsotidning? Eller?

Hur som helst så investerade jag i en ny tidning, som jag inte hade sett förr och självklart var det den stora tryckta rubriken "KOM I BIKINIFORM PÅ SEX VECKOR" som lockade mig och fick mig att stoppa ner tidningen i korgen, men det var ändå så jag nästan ångrade mig när tjejen i kassan slog 69 kr för den som jag insåg att hur lätt lurad man egentligen är......

Hur som helst så var det något speciellt med tidningen, även om det mycket påminde om alla andra hälso och träningstidningar, den hade lite annat och den var lite lockande och det är nästan så att jag tror att jag kan övertala mig själv att prova på.
Och tankar som..."undra om denna medelålderstjej, visst får man kalla sig skulle kunna få en sån där snygg mage....???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar